Produkty pro pečovatelské kanceláře blízko mě (2116)

Kanceláře v Himmighofen Hall s Ocelovou Pódium

Kanceláře v Himmighofen Hall s Ocelovou Pódium

Himmighofen halový kancelář s ocelovou platformou, nosnost 250 kg / m², pod níž zůstává prostor pro kontrolu kvality Halové kanceláře
Kancelářská židle s designem ve tvaru S BS2

Kancelářská židle s designem ve tvaru S BS2

Kancelářská židle s S-tvarovaným designem BS2 Barva: Tmavě šedá, Světle šedá Nastavení opěrky hlavy: (2D) Výška nastavení 50mm, Nastavení sklonu 10° Nastavení opěrek: (3D) Výška 60mm, Hloubka 50mm, Úhel otáčení 35° Počet koleček: 5 Materiály: Opěrka hlavy: PA+30%GF, Opěradlo: PA+30%GF, Sedák: PA+30%GF Rám + tvarovací pěna, Opěrka: PA+30%GF Rám opěrky, PU Povrch opěrky, Podstavec: 350mm PA Pěticípé nohy, Kolo: PU Max. nosnost: 136kg Záruka: 3 roky Lhůta pro vrácení: 60 dní
Gowoll dělicí regál 88x88 cm knihovna s 9 přihrádkami bílý - studium a kancelář

Gowoll dělicí regál 88x88 cm knihovna s 9 přihrádkami bílý - studium a kancelář

Materiál vysoké kvality: 18 mm silná, prvotřídní dřevotříska pro trvanlivost a stabilitu. Snadná instalace: Obsahuje montážní diagram a sadu šroubů pro rychlou a bezproblémovou instalaci. Bezpečné a certifikované: Certifikace TSE, CE, ISO 9001 a FSC, splňuje standardy E1 a neobsahuje karcinogenní látky. Rozsah dodávky: stojací police, montážní návod, montážní materiál pro okamžité použití. Rozměry produktu: Š x H x V: 88,2 x 20 x 88,2 cm; šířka police: 27 cm (mezi policemi), světlá výška: 12 cm pro optimální využití prostoru. Knihovna Gowoll Cube je dodávána v demontovaném stavu ve speciální krabici. Povrch je vyroben z 18 mm silné dřevotřísky nejvyšší kvality. Má certifikáty TSE, CE, ISO 9001 a FSC a splňuje standardy E1, což znamená, že neobsahuje žádné karcinogenní látky.
Kancelářský nábytek / STARTUP Kancelářský nábytek

Kancelářský nábytek / STARTUP Kancelářský nábytek

Jednoduchý, cenově dostupný a funkční STARTUP kancelářský nábytek, naše vlastní značka. Speciální zakladatelská sleva z ceníkové ceny pro startupy, živnostníky a podnikatele v prvním roce podnikání (pouze s prokázáním, např. živnostenský list nebo výpis z obchodního rejstříku) (Poznámka: Obrázek z důvodu licenčních práv nezobrazuje skutečně nabízený kancelářský nábytek, ale stylově je podobný) Rádi vás osobně poradíme!
Net Motion Profesionální Kancelářská Židle

Net Motion Profesionální Kancelářská Židle

- náš vítěz testu z roku 2017 - synchronní mechanismus - síťová opěrka / polstrované sedadlo - výškově a šířkově nastavitelné opěrky na ruce
Možnosti výstavby – halové kanceláře, kanceláře mistra, provozní kanceláře na nebo pod ocelovou konstrukční platformou nebo skladovou platformou

Možnosti výstavby – halové kanceláře, kanceláře mistra, provozní kanceláře na nebo pod ocelovou konstrukční platformou nebo skladovou platformou

Využitím výšky haly lze stávající plochu znásobit. Ať už jako zvýšenou kancelář pro halu a mistra, nebo jako další skladovací možnost. Plánujeme individuálně pro vás. Naše ocelové konstrukce vám umožňují snadno rozšířit skladové a výrobní plochy a smysluplně využít dosud nevyužité prostory. Neomezené možnosti díky použití modulárních ocelových prvků jako další skladovací úrovně, výrobní plochy nebo jako podklad pro prostorové systémy. Plánujeme a konstruujeme vaši skladovou plošinu v kombinaci s halovými kancelářemi na míru.
Kancelářský kontejner | Skládací kontejner - Contain Haus Container

Kancelářský kontejner | Skládací kontejner - Contain Haus Container

DODACÍ LHŮTA JE JEN 3 TÝDNY Rozměry Šířka: 2,40 m, Délka: 6,00 m, Výška: 2,61 m Čtvereční metry: 14,40 m² Popis: • Vybavení: 1 pokoj; 2x okno, 1x vstupní dveře • Izolace: 80 mm strop, 50 mm stěna, 50 mm podlaha • Všechny elektrické instalace jsou v ceně (rozvodná skříň, zásuvky 230V, stropní lampy, spínače, kabelové kanály, kabely). • Vinylová podlaha 2-3 mm - odolná. • Ocelové oky jsou v ceně pro vykládku jeřábem. • Na přání nabízíme dopravu s vykládkou. Příplatek je 300 € • Individuální uspořádání prostoru je možné.
ergonomická kancelářská židle

ergonomická kancelářská židle

pohyblivá otočná židle s vysokým opěradlem - Otočná židle, pohyblivá - Nastavení výšky pomocí plynového pístu - Ergonomicky tvarovaná sedací souprava s vysokým opěradlem z překližky, opěradlo s integrovanou bederní oporou (nastavitelná hloubka) - Sedák a opěradlo polstrované - Rám a kříž z černého plastu, opěrka šedá - Brzděná dvojitá kolečka (tvrdá pro měkké podlahy) - Synchronní mechanika (S) - pět poloh zajištěných - Výška sedáku: cca 450-580 mm Volitelně k objednání: • Model 1: Synchronní mechanika (ST) - zajištěná v svislé poloze, s automatickým nastavením síly pružiny, sklon opěradla (+ 21°) • Model 2: Synchronní mechanika (SL) - pět poloh zajištěných, s posuvným sedákem • Model 3: Synchronní mechanika (STL) - zajištěná v svislé poloze, s automatickým nastavením síly pružiny, sklon opěradla (+ 21°), nastavení hloubky sedáku (60 mm) • Model 4: Synchronní mechanika (SFL) - čtyři polohy zajištěné, s posuvným sedákem a nastavením sklonu sedáku •...
Microsoft Office Domov a Business 2013

Microsoft Office Domov a Business 2013

S Microsoft Office 2013 Home & Business využijte vylepšené uživatelské rozhraní, optimalizované pro dotykovou interakci, ať už pomocí stylusu nebo klávesnice. Objevte vylepšený vzhled pro větší efektivitu a lepší zážitek při čtení. Nová úvodní obrazovka vám nabízí výběr aktuálních dokumentů a šablon, což vám pomůže získat na rychlosti. Microsoft Office 2013 Home & Business zahrnuje Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook. Výrobce: Microsoft Stav: Nový Doba platnosti: Trvale platný Jazyk: Všechny jazyky Doprava: E-mailem
Oktagonová Příčka na Stůl - Zvuková Izolace pro Domácí Kancelář - Prémiový Zvukově Izolující Příčkový Systém

Oktagonová Příčka na Stůl - Zvuková Izolace pro Domácí Kancelář - Prémiový Zvukově Izolující Příčkový Systém

Všechny naše produkty jsou akusticky pohlcující, testované podle DIN EN ISO 354. Stolní stěny jsou k dispozici ve 4 standardních šířkách.
Microsoft Office Professional Plus 2013 - Z druhé ruky

Microsoft Office Professional Plus 2013 - Z druhé ruky

Zahrnuje: Access, Excel, OneNote, Outlook, PowerPoint, Publisher, Word a Skype for Business.
Hala Kancelář / V Průmyslové Hale

Hala Kancelář / V Průmyslové Hale

Přenosné příčky z plného skla, částečného skla a plných stěnových prvků. Individuální kanceláře v jednopodlažním provedení. Na skladové ploše vícepodlažní. Ochrana proti požáru a hluku. Naše firma se specializuje na moderní systémy kancelářských příček a design průmyslových prostor, které jsou všestranné a individuálně použitelné a splňují nejvyšší nároky. Certifikáty pro ochranu proti požáru a hluku jsou k dispozici. Naši nabídku doplňujeme o akustické stropy včetně osvětlení. Navrhujeme jak kancelářské prostory, průmyslové budovy, autosalony, dílny, tak i ordinace a kanceláře.
Kancelářský kontejner, stavební kontejner, obytný kontejner - Kancelářský kontejner, stavební kontejner, obytný kontejner, Kontejner 6x2,40

Kancelářský kontejner, stavební kontejner, obytný kontejner - Kancelářský kontejner, stavební kontejner, obytný kontejner, Kontejner 6x2,40

Model K-607 NOVÝ Kontejner 2,40m x 6m x 2,60m Vybavení: 1x vstupní dveře, 3x vnitřní dveře, 2x okna s naklápěcí funkcí, 1x umyvadlo s baterií, 1x WC s nádržkou, 1x zrcadlo, 1x vodovodní přípojka, studenovodní potrubí, odpad, 4x LED stropní lampy, 1x LED venkovní lampa, 3x vypínače, 2x zásuvky, kabely, kabelové kanály, 1x rozvodná skříň, 1x 16A elektrická přípojka, PVC podlahová krytina, rohové a úhlové lišty, 4x jeřábové oka *Kontejner na přání* Naše systémové modulární kontejnery jsou vyráběny bez svárů a následně pokryty COIL COATING. Vnější stěny jsou vyrobeny z pozinkovaného ocelového plechu, který je lakovaný a fóliově potažený. Naše vnitřní stěny jsou vyrobeny z polyethylentereftalátu a zajišťují krásný vzhled a robustní ochranu kontejneru. Všechny použité výrobní díly jsou certifikovány TSE a splňují nejvyšší standard.
Microsoft Office 2019 Standard | pro Windows

Microsoft Office 2019 Standard | pro Windows

Microsoft Office 2019 Standard: Silné řešení pro školu, studium a každodenní kancelářské práce Microsoft Office je již desetiletí synonymem pro všechny kancelářské práce, které je třeba vykonávat na počítači. Ať už se jedná o domácí úkoly do školy, studentské práce nebo obchodní dopisy – všechny jsou vytvářeny pomocí Wordu. Excel je standard pro tabulkové kalkulace všech druhů a PowerPoint je ztělesněním aplikace, s jejíž pomocí lze vytvářet kvalitní prezentace. S Microsoft Office 2019 Standard se uživatelé rozhodují pro nejmodernější variantu tohoto osvědčeného a výkonného softwaru. Hlavní funkce Microsoft Office 2019 Standard na první pohled Všechny typické kancelářské aplikace jako Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook jsou k dispozici. Řada nových funkcí oproti předchozím verzím. Prevence ztráty dat proti ztrátě dat.
Kancelářský software orgaMAX

Kancelářský software orgaMAX

orgaMAX je komplexní řešení navržené pro malé podniky, eCommerce, obchod a živnostníky. Modulární struktura umožňuje začít v malém a bez problémů růst. Pro oblast eCommerce a provozovatele obchodů je to důležitý faktor. Často se provozovatelé obchodů ocitají na rozcestí, kde pro software za 10 000,- Euro a více jednoduše ještě není dostatek prostředků, nebo je riziko příliš vysoké, ale aktuální řešení obchodu již neumožňuje další růst. Přidaná hodnota a užitek jsou rozhodující. Již 15 000 zákazníků důvěřuje orgaMAX. Údržba produktů se nyní provádí centrálně v orgaMAX pro obchod, eBay a Amazon. Můžete také vyzkoušet orgaMAX zdarma po dobu 30 dnů se všemi moduly.
Kancelářské a Obchodní Prostory

Kancelářské a Obchodní Prostory

Systémy otáčení/posunu jako funkční dělicí prvky v kancelářích, obchodech, restauracích nebo fitness studiích. Kromě zasklení pro balkony a lodžie slouží také jako speciální řešení. Zasklení Lumon není vhodné pouze pro venkovní použití - také pro použití v interiérech jsou ideální a nabízejí široké možnosti využití!
Příspěvek k Ochrany Klimatu: Kancelářské Budovy Minulosti, Dnes Připravené na Dobrodružství

Příspěvek k Ochrany Klimatu: Kancelářské Budovy Minulosti, Dnes Připravené na Dobrodružství

Kontejnerová zařízení od Heinkel Modulbau, Blaubeuren, se používají pro péči o děti na dobrodružném hřišti Goldbachwiese v Norimberku.
Přestěhování kanceláře v Mnichově a okolí

Přestěhování kanceláře v Mnichově a okolí

Díky našim desetiletým zkušenostem v oblasti komerčních stěhování v Mnichově a okolí, ale i dále, dokonale rozumíme požadavkům takových složitých úkolů. I u malých podniků je stěhování rozsáhlým podnikem a vyžaduje podrobnější a přesnější zpracování ve srovnání s privátním stěhováním. Pokud se stěhování firmy neuskuteční včas, může to vést k nákladným prostojům. Pro hladký a rychlý průběh stěhování kanceláře a v regionu je dokonalá organizace a odborné provedení zásadního významu.
WEIRO® kontejner - Montáž kancelářské kontejnerové jednotky. Rozměry, rozložení místností, umístění a...

WEIRO® kontejner - Montáž kancelářské kontejnerové jednotky. Rozměry, rozložení místností, umístění a...

v plném pozinkování, flexibilně spojitelné a stohovatelné, vhodné pro nejrůznější použití. Délky konstrukce: 3,00 až 12,00 m Šířky konstrukce: 2,43 m a 2,99 m Výšky prostor: 2,50 a 2,75 m S kontejnery WEIRO® se individuální prostorové koncepty rychle a cenově výhodně stávají skutečností.
MS08 Kancelářský Sloup

MS08 Kancelářský Sloup

MS08 kancelářský sloupek je malé řešení pro všechny potřebné připojení. Díky použití Integro programu od firmy Berker je také možné dvoustranné osazení. Technické údaje Rozměry: 80 x 70 x h mm Ochranná třída: IPX0 sestává z uzavřeného, eloxovaného hliníkového profilu včetně uzemňovací svorky s ochranným vodičem včetně plastového víka včetně šroubů Použití: Kanceláře Školy / Univerzity Správa Recepční a čekací prostor
Přepážky, Mobilní Přepážky, Oddělovací Systémy a Zvuková Izolace pro Kanceláře, Obchody, Ordinace, Obchodní a Průmyslové Podniky

Přepážky, Mobilní Přepážky, Oddělovací Systémy a Zvuková Izolace pro Kanceláře, Obchody, Ordinace, Obchodní a Průmyslové Podniky

Systém příček/ stěn, systémy pro oddělení prostor s akustickou ochranou pro všechny oblasti Příčky/ stěny jsou vhodné pro jakékoli budovy a požadavky. Ať už se jedná o kanceláře, ordinace, sklady, výrobní haly, průmyslové haly, laboratoře, hotely, gastronomii nebo nemocnice. S nebo bez skla, pro oddělení prostor a/ nebo jako akustická ochrana.
Decampo Classic - Decampo - Lehká Stolní Příčka pro Soukromí v Kanceláři

Decampo Classic - Decampo - Lehká Stolní Příčka pro Soukromí v Kanceláři

Naše řada Decampo je lehká a všestranně použitelná. Absorbéry z filcu poskytují solidní zvukovou izolaci, kterou lze snadno namontovat na různé plochy. Jako akustické řešení pro stůl se Decampo stává extrémně variabilní přepážkou, kterou lze v mobilních kancelářích rychle přetvořit. Zvukové absorbéry a ochrana soukromí v jednom nabízí Decampo maximální flexibilitu při návrhu kanceláře.
Hala Kanceláře a Kanceláře Mistra - SHB 50 – Systémová Hala Kancelář ... pro Výrobní a Skladové Oblasti

Hala Kanceláře a Kanceláře Mistra - SHB 50 – Systémová Hala Kancelář ... pro Výrobní a Skladové Oblasti

Systém modulárních staveb SHB 50 vám nabízí ideální možnost, jak rychle, flexibilně a nákladově efektivně vytvořit nové prostory. Nezáleží na tom, zda jsou nové prostory jednopodlažní nebo dvoupodlažní, nebo se nacházejí na nebo pod ocelovou konstrukcí. S předem vyrobenými komponenty získáte v minimálním čase klidné zóny v skladových a výrobních oblastech, daleko od hluku a prachu. Pozdější změny prostor nebo jejich přesuny lze provést rychle, bez nepořádku a prachu.
Konstrukční kancelář a velkoobchod s polotovary pro nábytek

Konstrukční kancelář a velkoobchod s polotovary pro nábytek

Od založení naší firmy nabízíme vše z jedné ruky: konstrukci, vývoj a dodávku. Provozujeme konstrukční kancelář a velkoobchod především pro polotovary nábytku. Mezi nimi jsou mimo jiné součásti jako např. sedací nosiče, opěrky rukou, nohy k otočným židlím a také odpovídající volně stojící a čtyřnohé konstrukce z ocelových trubek atd. Ale také v oblasti nemocnic se nacházejí naše součásti. Tyto komponenty jsou většinou vyvíjeny na základě požadavků zákazníků pro průmyslové klienty s využitím moderních CAD systémů, vzorkovány a poté vyráběny u vhodných, dlouhodobých dodavatelů. Jsme převážně aktivní v následujících odvětvích: • Kovy (trubky a plechy), také V2A, hliník a pružinová ocel • Plast - rádi také s vloženými díly, vstřikované díly, • Hlubokotažné díly až do 1,5x2,5m • Dřevo (masivní / překližka) a pěna
Microsoft Office 2010 Professional Plus

Microsoft Office 2010 Professional Plus

Office 2010 Professional Plus jako certifikovaná licence pro vaši firmu
Ergonomická kancelářská otočná židle Seattle

Ergonomická kancelářská otočná židle Seattle

Elegantní a vysoce kvalitní zdravotní otočné křeslo série s vysokým ergonomicky tvarovaným plně čalouněným opěradlem. Kancelářské otočné křeslo se synchronní mechanikou, nastavením sklonu sedáku a posuvným sedákem. Kulaté vybavení: - multifunkční synchronní mechanika s individuálně nastavitelným protitlakem až 120 kg (zablokovatelné) - plynulé nastavení tělesné hmotnosti pohodlně pomocí otočného ovladače po straně při sezení - posuvný sedák (prodloužení hloubky sedáku o 755 mm) a 2-stupňové nastavení sklonu sedáku - pohodlný konturovaný komfortní sedák 12 h + - leštěný hliníkový kříž - výškově nastavitelná ergonomická čalouněná opěradlo (57 cm) s aretací - opěradlo s funkcí Anti-Shock - potah sedáku a opěradla ve dvou barvách možný, např. sedák černý a opěradlo modré - plynulé nastavení výšky sedáku pomocí bezpečnostního plynového pístu 47 - 60 cm - bezpečnostní dvojité kolečka s brzdou závislou na zatížení, tvrdá pro např. koberec nebo měkká pro např. parkety - vysoce kvalitní a ekologický potahový materiál pro objekty, cenová skupina 3 Xtreme Plus 100.
virtuální kancelář

virtuální kancelář

Vaše virtuální kancelář vždy a všude Díky virtuální kanceláři jste neustále dostupní, aniž byste museli trvale pronajímat kancelářské prostory. Naši zaměstnanci se plně ztotožňují s vaší firmou a přijímají všechny hovory. Tyto hovory jsou spolehlivě a včas předávány vám, stejně jako vaše obchodní pošta. Na přání umístíme vaši firemní ceduli na naši budovu a tím doplníme váš profesionální vzhled. Nejmodernější kancelářská a komunikační technika je vám k dispozici, stejně jako možnost kdykoli a bez problémů pronajmout denní kanceláře nebo konferenční místnosti. Sekretářské práce mohou být převzaty naším odborným personálem. I zde je naším cílem: vy se staráte o své podnikání, my o všechno ostatní.
Pronájem prostor - Pronájem kancelářských prostor

Pronájem prostor - Pronájem kancelářských prostor

Můžeme vám nabídnout kancelářské prostory pro správu a řízení vaší výroby v různých velikostech.
Kancelářský kontejner

Kancelářský kontejner

Snadná instalace, mobilní a cenově dostupné Kancelářské kontejnery vytvářejí v krátkém čase komfortní prostorové systémy pro naše zákazníky. Pokud jsou potřeba školní kontejnery, sociální kontejnery, odpočinkové kontejnery nebo kantýnové kontejnery, dodáme a namontujeme je pro požadované použití. Kancelářský nábytek, elektrické připojení a klimatizace – naše kontejnery vybavujeme tak, aby kancelářské činnosti nebo školní výuka mohly probíhat jako obvykle.
Kancelářské a Sekretářské Služby

Kancelářské a Sekretářské Služby

pokud vaše obchodní adresa není vaší pracovní adresou spolehněte se na svou virtuální kancelář a využijte další služby, jako jsou • Telefonní služba • Sekretářská služba • Předběžné účetnictví • Příjem/odesílání pošty